پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

تمامی نکات ریز و درشت و سوالات و نمونه سوالات پیام های آسمان،عربی،قرآن

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است


بوی مهر، بوی مهربانی، بوی لبخند، بوی درس و مدرسه و شوق کودکانه در پیاده روها، بوی نمره های بیست، بوی دفتر حساب و مشق های ناتمام، بوی دوستی و محبت...

پاییز با خود شور می آورد و قاصدکها خبر بازگشایی مدارس می دهند، درختان آماده می شوند تا با شوق، برگهای رنگارنگشان را چون کاغذهای رنگی بر سر کودکانی که مشتاقانه به مدرسه می روند بریزند و سارها بر شاخه های انبوه درختان صف کشیده اند، تا آوازهای گرمشان را بدرقه کنند. نسیم، نفس های معطرش را هر صبح بر گونه های سرخابی کودکانه شان می دمد تا خواب را در سایه های کوتاه دیوار جا بگذارند و مشتاقانه تا حیاط منتظر مدرسه بدوند.

دیوارهای آجرنمای مدرسه را سراسر شور و شوق پر کرده است. کلاسها با آغوش باز در آستانه درها ایستاده اند تا میهمانان خود را در آغوش بکشند. واژه ها بر تخته های سیاه جان می گیرند و پروانه می شوند تا در نفس های هیجان زده کودکان پرواز کنند و فضای لرزان کلاس را گرم نمایند. چه شور و حالی دارد این روزهای آغاز مدرسه، روزهایی سراسر دلهره، شوق و اضطراب، روزهای مهر و مدرسه، روزهایی که خیابانها سرخوش هیجان لبریز صداهای کودکانه جاری در پیاده روهایند. روزهایی که عشق هر سحر، عاشقانه از پشت پنجره کلاس ها سرک می کشد تا با بالا آمدن آفتاب، تنشان را در نفس های معطر کودکان شست وشو دهند. روزهایی که آفتاب به شوق مدرسه رفتن هر صبح زودتر از آواز خروس ها بیدار می شود. روزهایی که ماه، بالای سر دفترهای مشق به خواب می رود.

راستی منم منتظر دانش آموزان جدید و امسالم هستم و حالم بسیار خوش است.

منبع هم یادم نمیاد

سلام:

خوبید؟خوش هستید؟چه خبرا؟ اینکه یه مدت آپدیت نکردم به این دلیل بود که خداوند توفیق نصیبمان کرد و توانستیم روز تولد حضرت معصومه (سلام الله علیها) به خدمت این عزیز بزرگوار رسیدیم و طول کشید دیگه تا به امروز و امروز و فردا هم که کلاس ضمن خدمت پیام های آسمان و قرآن زیر نظر همکار و استاد عزیزمان آقای کریمی هستیم.

 توجه : در اسرع وقت لینک ها را تغییر میدم که ظاهرا دوستان از بس به ما لطف داشتند و مطالب موجود در وبلاگ را دانلود کرده اند(که امیدوارم مثمر ثمر قرار بگیره) لینک ها در دسترس نیستند به علت تمام شدن پهنای باند!

و نکته آخر  :

 تولد امام علی بن موسی الرضا ( علیه السلام) را به شما همکاران گرامی و دانش آموزان عزیزم و شما بازدیدکننده عزیز  تبریک می گوئیم و باشد که ما نیز در زمره یکی از شاگردان و ره پویان این امام عزیز باشیم.

سلام همکاران و دوستان همراه:

سه نمونه سوال (از کل کتاب ) تهیه شده توسط خودم و دو نفر از همکاران(خانم مقدسی، آقای موسوی) که برای استفاده ی شما همکاران بر روی وب می گذارم.

امیدوارم دوستان نیز در اشتراک گذاری فایل هایشان اقدام نمایند.( اگر سرور اول ایراد داشت از سرور دوم استفاده بفرمائید)


سرور اول:
نمونه اول: از اینجا دانلود کنید

نمونه دوم: از اینجا دانلود کنید

نمونه سوم: از اینجا دانلود کنید


سرور دوم:

نمونه اول: از اینجا دانلود کنید

نمونه دوم: از اینجا دانلود کنید

نمونه سوم: از اینجا دانلود کنید

سرور سوم:


با سلام خدمت همکاران و دانش اموزان عزیز:

این پست را اختصاص دادم به در خواست همکار عزیزمان مبین دشتی.ایشان درخواست کتاب ورق زن پیام های اسمان را داده بودند که در اینجا برای استفاده ی ایشان و تمام کاربران عزیز آماده شده است.امیدوارم با استفاده از ان لذت ببرید.همواره شاد باشید.

لطفا اینجا کلیک کنید

لطفا اینجا کلیک نمائید