پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

تمامی نکات ریز و درشت و سوالات و نمونه سوالات پیام های آسمان،عربی،قرآن

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
وقتتون بخیر
خوب هستید

امیدوارم که با آمادگی کامل در این امتحان شرکت کرده باشی،پس بعد از بسم الله الرحمن الرحیم بر روی تصویر پائین کلیک کن


توجه توجه : دانش آموز عزیز:در هنگام ثبت نام از شما ایمیل در خواست می شود ، در صورتی که

شما ایمیل ندارید مشکلی نیست و آن قسمت را خالی رها کنید.   

صادقی

نظرات  (۷)

سلام
پاسخ:
سلام
هر چی کلیک میکنم نمیاد
پاسخ:
سلام آقا: گفتم که فعلا غیر فعال هست تا بعد از امتحانات
۲۱ دی ۹۲ ، ۰۹:۴۲ دانش آموز
سلام چرا هرچی کلیک می کنم نمیاد
پاسخ:
سلام:به دلیل امتحانات این قسمت غیر فعال هستش
ببخشید نمی شد بذارید تو امتحانا بیشتر بهش احتیاج داریم
پاسخ:
سلام:به دلیل امتحانات این قسمت غیر فعال هستش
مسخره ها
پاسخ:
نظر لطف شماست اما 
به دلیل امتحانات این قسمت غیر فعال هستش
۲۶ دی ۹۲ ، ۱۰:۱۴ ابوالفضل فتحی زهرایی

خواهش می کنم بهترین چیز هارا در این سایت بیاورید

پاسخ:
سلام:چشم حتما
معلوم نیست چرا نمیاد خوب الان امتحانا تموم شده
پاسخ:
سلام:امتحانات تازه تمام شده و باید حداقل دوتا درس بدم که بعد شروع کنم به امتحان گرفتن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی