پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

تمامی نکات ریز و درشت و سوالات و نمونه سوالات پیام های آسمان،عربی،قرآن

سلام بر همه ی عزیزانم:

شب یلدا رو بهتون تبریک میگم و همچنین براتون آرزوی موفقیت در امتحانات رو دارم.

شاد و پیروز باشید عزیزانم

صادقی

نظرات  (۶)

سلام
خسته نباشید همکار گرامی
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
========================
سلام:
اختیار دارید آقا.مرسی که شما سر زدید
سلام بر آقای صادقی عزیز

ممنون که محبت کردی وسر زدی

وب شما را لینک می کنم ودر اینده بشتر بهتون

سر می زنم

موفق باشید .

راستی بنده دبیر دینی وعربی وقرآن هستم

ومطلب در باره عربی هفتم نیز زیاد قرار دادم
================================
سلام:
ممنون بابت سر زدن.حتما به دیدن شما می آیم
۰۷ دی ۹۲ ، ۰۸:۴۵ عباسی-فسا
سلام
یه نفر داره نمونه سؤالات ما را می فروشه وبالای سایتش نوشته:
نمونه سوال با نام همکار در بانک ثبت و سود حاصله به صورت درصدی به همکار طراح خواهد رسید

این یعنی این که همه فکر کنن ماشریک دراین درآمدیم و این یعنی آبروریزی
http://bank-soal.ir/1392/08/11/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%A8%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%85-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-3/

سربزنید
من که حتما پیگیری می کنم
۰۹ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۰ دبیر تیاب
http://shahdadiya.mihanblog.com
سلام بزرگوار تمنا دارم به اخبار برگزیده آموزش و پرورش هم سری بزن .سپاسگزارم
۱۴ دی ۹۲ ، ۰۶:۴۴ قرآن دینی عربی
سلام
در ربیع الاول،این ماه خجسته، نسیم سحری جان مایه عشق را به گستره خاکیان می فرستد. جوانه های تبسم لب ها را شاداب از طراوت تغزلی دیگر کرده و همگی قدوم نوزادی را که سبب آفرینش است تبریک می گویند که یا محمّد! به جمع خاکیان دوستدارت خوش آمدی!
حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بیت(ع) مبارک باد.
سلام به غیر از تقدیر و تشکر از خودتون مطالب دیگه ای ندارید . من فکر می کردم زنا دوست دارن از خودشون تعریف کنن ولی شما...... خب مبارک باشه ولی ...
===========================================
سلام: تقدیر و تشکر قسمت کوچکی از وبلاگ هست.(شما را به دیدن بقیه قسمت ها دعوت می کنم)
بله زنا هستند و آقایون بعضی ها در خفا و پنهانی اما ما سرمون را بالا میگیریم و میگیم پرچم ما بالاست.آره عزیز دل برادر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی