پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

تمامی نکات ریز و درشت و سوالات و نمونه سوالات پیام های آسمان،عربی،قرآن

سلام به اولی های گل:بازم نمونه سوال

از اینجا دانلود کنید. کلیک

صادقی

نظرات  (۱)

منو دل کندن از دلبر محاله
دلم با دلبرم در شور و حاله
با این اقا به این خوبی ندونم
کی گفته کربلا رفتن خیاله...

دمادم این دعا ورد زبانم
ببینم کربلا را تا جوانم
درون سینه اسایش ندارم
نیستان را به آتش می کشانم...

ببین آشفته گشته وضع وحالم
دگر بشکسته بالم بس ننالم
زبس که فکر دیدار تو هستم
حریم تو شده فکر و خیالم...

دل من بی قرار کربلاته
همه میگن بهشت ایوون طلاته
دیگه اینجوری عادت کردم آقا
دیگه کرب و بلام تو روضه هاته....

کرامت میکنی با یک اشاره
رخ تو آسمون چشمات ستاره
واسه لطف نگاه مهربونت
غریب و آشنا فرقی نداره.....

سلام به روزم منتظر حضور گرم شما ونظرات سازندتون هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی