پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

تمامی نکات ریز و درشت و سوالات و نمونه سوالات پیام های آسمان،عربی،قرآن

سلام:

درگیر یه آزمون آنلاین بودم که در سطح استان فارس برگزار شد و تونستم مقام دوم استان را کسب کنم.به دانش آموزان عزیزم این موفقیت را تبریک می گوییم.


صادقی

نظرات  (۲)

سلام ما هم تبریک میگیم ولی چرا به دانش اموزانتون شما مقام کسب کردید اونا باید به شما تبریک بگن بهر حال خسته نباشید.
==================================
سلام:مرسی از لطف شما.چون دانش آموزانم با من رابطه ی خوبی دارند و با هم در مسیر پیشرفت هستیم این موفقیت رو حق اونا هم میدونم.چون اونا هستند که با سوالاتشون ذهن را باز و مجبور میشم به مسائلی فکر کنم که سبب پیروزی است...
شاد باشید و هیچ وقت حس.....
السلام علیک یا بنت رسول الله یا فاطمة الزهرا(س)
همکار ارجمند
سلام علیکم
به اطلاع می رسانم ، جهت آموزش و یادگیری بهتر سه درس آخر عربی سوم راهنمایی ( انواع جمله و مبحث اعراب و .... ) پاورپوینتی را تهیه نمودم که تصور می کنم برای دانش آموزان مفید و جذاب باشد.
خواهشمندم در صورت امکان ، دانش آموزان را برای استفاده از آن راهنمایی بفرمائید.
مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات و انتقادات ارزنده شما درباره این پاورپوینت هستم.
موفقیت و سربلندی روزافزون شما در سال جدید را از خداوند منان آرزومندم.
پیشاپیش نوروز مبارک باشد و پر خیر و برکت.
ممنونم
موفق باشید
التماس دعا

==============================
سلام:محتاج دعای شما هستیم.
چشم حتما .موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی