پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

تمامی نکات ریز و درشت و سوالات و نمونه سوالات پیام های آسمان،عربی،قرآن

سلام:

ببخشید که شاید این پست به شما مربوط نباشه اما لازمه( این پست ثابت میمونه)

نمیدونم چی بنویسم و از کی یا .... در کل ای کسانی که سعی دارید خاطر مرا مکدر کنید زهی خیال باطل.

(دستم رو گذاشتم رو صفحه کلید هر چی از دلم اینبار بیرون میاد دارم می نویسم...).

این وبلاگ به صورت انفرادی ساخته و اداره میشه و اون منم یه دبیر بدون هیچ ادعا و دیگر هیچ.... پس بیخیال ما شو عمو....برو خوش باش.خیالت راحت شد.

(چرا بعضی ها حسادت می کنند و بعضی ها کینه و عداوت می ورزند===>> عزیز دلم من یه پست سفارشی دادم اونم جواب سوالات بود از درس پیام های آسمان و روش تدریس آن برای یه دوست که بصورت غیرتخصصی می خواست امسال این درس رو بده که خدا رو شکر اونم ازش گرفتند و خیال ما را راحت- پس دلیلی نمی بینم باشه یا نباشه چکارش داریم مگه خدائی نکرده ..... میزنه)

راستی چرا بصورت خصوصی پیام میزاری از چی میترسی؟ما که ......


صادقی

نظرات  (۱)

۲۴ آذر ۹۲ ، ۰۹:۳۴ مجید کیانی
سلام بر همکار خوش ذوق وپر کار وبی ادعا
من زیاد به وبلاگ شما همکار محترم سر میزنم وهمیشه هم به وجود همکارانی چون شما در استان فارس افتخار می کنم
ودر بیشتر کلاسهایی که با همکاران هستم آدرس وبلاگ همکاران فعال را به آنها می دهم وآنها هم بسیار از کار همکاران استان فارس اظهار رضایت دارند
این مطلب کمی مرا ناراحت کرد
شما با توکل بر خداوند راه خودتان را ادامه بدهید وسعی کنید از راهنمایی های دیگر دوستان استفاده کنید
ان شاالله که کسی با قصد خاصی شما را دلسرد نکند
وما توفیقی الا بالله وعلیه توکلت
من وهمکارانم در گروه آموزشی سازمان به شما برادر عزیز دست مریزاد می گوییم
همت بلند دار که مردان روزگار کز همت بلند به جایی رسیده اند

عاشت یداک فی امان الله
=========================================
سلام:
مرسی از شما همکار عزیز.ممنونم.نه کسی نمی تونه من را عشقم یعنی دانش آموز و تدریس و اینترنت دور کنه
شاد باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی