پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

تمامی نکات ریز و درشت و سوالات و نمونه سوالات پیام های آسمان،عربی،قرآن

سلام:

همونطور که می دونید دوره عربی هفتم ویژه مدرسین تموم شده و در بعضی از شهرها و شهرستان ها نیز تدریس شده.

در پست قبل من مطالبی رو آوردم که از یه منبع آگاه گرفته بودم .(یه استاد)

یکی از بازدیدکنندگان وبلاگ لطف فرموده و طی نظری اعلام کرده که مگه شما خودت تو دوره بودی که اینو نوشتی!!!

 منظورشون این جمله:( البته هر چه دوره ها پیش ببرود قطعا دستم برای ارائه مطالب بازتر خواهد بود . )

باید بگم بنده تو دوره نبودم ولی دوستان عزیزی دارم که در دوره بوده اند و یواش یواش مطالبشون را رو می کنند.بالطبع مشخصه که نوشته ها مثل هم باشه چون در دوره یک سری چیز خاص بیشتر گفته نمیشه.

راستی شاید شما جداگانه و انفرادی دوره دیدی

امیدوارم سوءتفاهم رفع شده باشه.

اگه خواستید بگید فایل هاش را براتون ارسال کنم. البته با مطالبی که خودم مرتب کردم. به درد تدریس شما هم میخوره همکار!!!!. ( البته اگه افتخار بدید و ایمیلتون را بنویسید)

صادقی

نظرات  (۲)

۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۸:۰۲ پدر دانش آموز
سلام جناب صادقی خسته نباشید و طاعات شما قبول اصلا خودتون رو نگران نکنید هدف شما اطلاع رسانی هست واصلا مهم نیست در این دوره بودید یا نبودید بهر حال شما هدفتون باز کردن کتاب و اشنایی ما همکاران از کتاب هست ومطمئنا اون کسی باید ناراحت بشه که قصدش خود شیرینی و نشان دادن خودشه وگرنه حالا مطلب از هر جا بوده مگه از کسی که شما مطلب میگیرید علامه دهر هست نه اونم از جایی گرفته و به نظرم کسی که این نظر رو گذاشته یه طورایی چرزیده مگر انسان همه چیز را برای ریا انجام میده؟؟. شما به اطلاع رسانی خودتون ادامه بدید ممنون از مطالبتون .
۲۹ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۰ پدر دانش اموز
سلام شما به نظرات اهمیت نمیدهید پس ما دیگه نظر نمیزاریم.
=======================
شرمنده که نتوستم سریع به نظرات پاسخ بدم .چون درگیر یه کار کوچولو بودم.
دقیقا و عین پیامتون رو میذارم تا از دلخوری در بیاید