پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

پیام های آسمان،عربی،قرآن

سوالات و نمونه سوالات

تمامی نکات ریز و درشت و سوالات و نمونه سوالات پیام های آسمان،عربی،قرآن

صادقی

نظرات  (۴)

۲۵ مهر ۹۲ ، ۰۸:۴۸ قرآن دینی عربی
سلام عید شما مبارک
=========================
سلام:ممنون از لطف شما
۰۲ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۷ سایت مداحان شیراز
جنبش تصویری لبیک یا زینب (جهان اسلام استان فارس)


در امتداد اجتماعات مدافعان حرم و محکومیت توهین به مقدسات و در دفاع از حرمین شریفین، پایگاه مداحان شیراز در ادامه جنبش تصویری لبیک یا زینب از تمامی شیعیان جهان درخواست مینماید با شرکت در این جنبش آمادگی خود را از شیعیان جهان اسلام و حرمین شریفین حضرت زینب و حضرت رقیه بنت الحسین سلام الله علیهما با ارسال عکس خود اعلام نماید.

کانالهای دریافت تصاویر به شرح ذیل اعلام شده است

1- ارسال عکس به آدرس: labaik.ali88@yahoo.com

2- ثبت عکس در سایت مداحان شیراز به آدرس: www.madahan-shiraz.blog.ir

سایت مداحان شیراز
۰۶ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۲ علی طهماسبی
سلام چرا وبلاگ خود را این همه دیر بروز میکنید من ه روز به وبلاگ شما سر میزنم و لی چیز تازه ای نمبینم
===================================
سلام:بر عرض پوزش از شما دوست گرامی،این روزها بسیار درگیر کار هستم و کمتر میتونم پست بذارم و بیشتر میام نظرات دوستان را میخونم.چشم حتما به روز میشیم با مطالب بهتر
متاسفم شما برای هفتمی ها مطالب را گذاشته اید ان وقت ایمیل نیز می خواهید

به چه دردی ایمیل می خورد خیلی ها هنوز ندارند به وبلاگ من سری بزن نه از خودم تعریف کردم نه چیزی
=========================================
سلام پویای عزیز:
شما اگه ستون سمت راست را مطالعه بفرمائید اونجا گفته شده من یه دبیر هستم و اینجا هم برای دبیران مطلب میذاریم و هم برای دانش آموزان نکته قابل توجه این هست که اگه ایمیلشون را نداشته باشم که نمیتونم براشون مطلب بفرستم یا به نظرشون پاسخ بدم(چه بسا بعضی ها یک نظر میدن و رفتن پی کار خودشون)،دیدی که نظر دادی و ایمیل هم نذاشتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی